Pakar Bahasa Memberi Keputusannya Mengenai Tuntutan Melania Trump Mengenai Mengetahui Enam Bahasa



Isteri Donald Trump dilaporkan memiliki enam bahasa yang baik: Bahasa Inggeris, Perancis, Jerman, Itali, dan Serbia, serta bahasa ibunya, Slovenia.

Melania Trump menonjol dari pendahulunya dengan keperibadiannya yang terpelihara, sikap pendiam, dan tidak berminat dalam perhatian.

Isteri Donald Trump dilaporkan memiliki enam bahasa yang baik: Bahasa Inggeris, Perancis, Jerman, Itali, dan Serbia, serta bahasa ibunya, Slovenia. Dia bercakap lebih banyak bahasa daripada Wanita Pertama yang lain sebelum dia. Tetapi adakah begitu?

Lihat catatan ini di Instagram

Satu jawatan yang dikongsi oleh First Lady Melania Trump (@flotus) pada 24 Apr 2019 pada 3:23 pm PDT





Perlu diperhatikan bahawa tidak ada bukti bahawa dia berbicara bahasa lain selain bahasa Slovenia dan Inggeris dengan tahap kefasihan yang sebenarnya. Menurut Kepincangan Politik , seorang pakar bahasa, John Aravosis, mengatakan bahawa dakwaan Melania Trump bahawa dia bercakap lima bahasa, tidak termasuk bahasa Slovenia, adalah tidak benar.

Lihat catatan ini di Instagram

Satu jawatan yang dikongsi oleh First Lady Melania Trump (@flotus) pada 24 Jul 2019 pada 8:57 pagi PDT



Ada kemungkinan FLOTUS mempelajarinya, tetapi diragukan adakah dia menggunakannya secara teratur dan apa yang dia anggap 'fasih'. Sebagai contoh, ketika bertemu Paus Francis, yang berbahasa Itali, dia melihat jurubahasa untuk memahami apa yang dia katakan.

Situasi lain yang serupa berlaku di Perancis ketika Melania Trump mengunjungi hospital kanak-kanak. Lihatlah video di bawah ini - semua yang dikatakannya adalah 'Bonjour, je m' appelle Melania, 'iaitu' Hello, nama saya Melania. '

John Aravosis mengakui FLOTUS sebenarnya 'berbohong' bahawa dia bercakap beberapa bahasa. Bahasa Slovenia dan Serbo-Kroasia adalah bahasa kebangsaan tanah airnya, tetapi dakwaannya untuk fasih dengan orang lain paling tidak terbukti.

Pakar itu bahkan mengatakan bahawa Bahasa Inggerisnya adalah 'Bahasa Inggeris yang rosak' sehingga dia tidak percaya bahawa dia jujur ​​dalam semua bahasa ini.

Ada orang yang malu atau tidak yakin untuk bercakap dengan orang ramai, jadi mungkin Melania Trump tidak merasa selesa untuk melakukannya.

BACA JUGA: Seberapa Tinggi Penyelenggaraan Melania Trump Dan Siapa yang Menanggung Perbelanjaan Peribadi?

Selebriti

Jawatan Popular