Nenek Puteri Diana Terhadap Anak Perempuannya Sendiri Melalui Perceraiannya. Adakah Dia Melakukan Hal yang Sama kepada Diana?



Berita terkini Nenek Puteri Diana Terhadap Anak Perempuannya Sendiri Melalui Perceraiannya. Adakah Dia Melakukan Hal yang Sama kepada Diana? pada Fabiosa

Melakukan perceraian bukanlah sesuatu yang mudah bagi semua orang. Tetapi apabila anda adalah ahli keluarga kerajaan, itu lebih rumit kerana banyak sebab.

Perceraian Putera Charles dan Puteri Diana menyerupai drama yang sebenarnya. Oleh itu, ia sebenarnya berlaku dengan cara tertentu. Tetapi, tahukah anda bahawa nenek Diana menentang anak perempuannya sendiri ketika dia bercerai? Adakah dia melakukan perkara yang sama dengan Diana?

-gettyimages





Siapa nenek Puteri Diana?

Ruth Roche, Baroness Fermoy, adalah kawan baik Ratu Elizabeth dan nenek mendiang Diana, Princess of Wales.

Ruth adalah pemain piano berbakat dan bahkan bermimpi memiliki karier muzik sehingga dia bertemu cinta hidupnya, suaminya masa depan Maurice Roche, Baron Fermoy.



BACA JUGA: Putera William Sebenarnya Memperkenalkan Anak-anaknya kepada Puteri Diana yang Akhir

Maurice jauh lebih tua dari dia, tetapi itu bukan halangan untuk perkahwinan kerajaan. Mereka mempunyai 3 orang anak bersama, termasuk ibu Diana, Frances.



-gettyimages

Kesucian perkahwinan

Ketika ibu bapa Diana, Frances Shand Kydd dan John Spencer menyebutnya berhenti, Baroness Fermoy menentang keputusan mereka.

Sebenarnya, nenek Diana sangat percaya akan kesucian perkahwinan dan dia bahkan tidak mempertimbangkan pilihan untuk bercerai dengan anggota keluarga kerajaan.

-gettyimages

-gettyimages

Ruth memberi keterangan terhadap anak perempuannya sendiri, yang memungkinkan Spencer mengekalkan hak penjagaan Diana.

BACA JUGA: Manikator Maut atau Manifulator Savvy? Lady Colin Campbell Berkongsi Fikirannya Tentang Puteri Diana

Adakah Ruth melakukan perkara yang sama dengan cucunya?

Dalam bukunya yang didedikasikan untuk kehidupan mendiang Puteri Diana, seorang pengarang Rusia, Dmitrij Medvedev, menyebutkan sikap Lady Fermoy terhadap perkahwinan Diana dan Charles.

Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Princess Diana Forever (@ princess.diana.forever) pada 28 Jul 2018 jam 12:41 malam PDT

Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Princess Diana Forever (@ princess.diana.forever) pada 7 Jul 2018 pada 5:46 pagi PDT

Penulis menulis bahawa Lady Fermoy menyalahkan keluarga bapanya kerana berasal dari Amerika. Dan ketika hubungan Diana dan Charles mengalami kemerosotan, Baroness juga akan mengkhianati cucu perempuannya dan mempertahankan pembelaan suaminya.

Ini semua mengenai darah Fermoy. Semua Fermoy adalah pembelot Amerika. Gen buruk!

Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Princess Diana Forever (@ princess.diana.forever) pada 19 Ogos 2018 jam 12:29 malam PDT

Medvedev menulis bahawa satu-satunya hasrat Lady Fermoy adalah melindungi keluarga dari rasa malu. Dia mahu Diana menjaga perkahwinannya walau apa pun.

Ketika perkahwinan Wales gagal, Lady Fermoy berada dalam kedudukan yang agak sukar. Dia tidak dapat menunjukkan sokongannya kepada Diana dan itu membuatnya sangat menderita. Si Baroness dilaporkan tidak berbicara dengan Diana sebelum kematiannya.

Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Princess Diana Forever (@ princess.diana.forever) pada 27 Jul 2018 jam 9:31 pagi PDT

Kehidupan para bangsawan penuh dengan rahsia dan misteri. Bagaimanapun, mereka hanya orang. Jangan salahkan mereka atas kesalahan mereka.

BACA JUGA: Momen Dramatik Puteri Diana Memutuskan Untuk Bercerai dengan Charles

Puteri Diana
Jawatan Popular