Priscilla Presley Mengingatkan Hati Diri Mempelajari bahawa Ayahnya Bukan Bapa Biologinya



Berita terkini Priscilla Presley Mengingatkan Hati-Hati Dari Pembelajaran bahawa Ayahnya Bukan Bapa Biologinya di Fabiosa

Kisah hidup Priscilla Presley adalah segala-galanya tetapi biasa, dan bukan hanya kerana perkahwinannya yang bermasalah dengan Raja Rock-and-Roll dan melahirkan satu-satunya anaknya .

Lihat catatan ini di Instagram

Satu jawatan yang dikongsi oleh Lisa Marie Presley (@lisampresley) pada 20 Jun 2018 pada 1:07 pagi PDT

BACA JUGA: Priscilla Presley: Meninjau Hari Akhir Elvis, Penyalahgunaan Dadah 'Sukar'





Perkara aneh berlaku pada remaja Priscilla kira-kira setahun sebelum dia bertemu Elvis, dan itu mengubah hidupnya selama-lamanya. Suzanne Finstad, pengarang biografi Priscilla (tanpa kebenaran) yang bertajuk Kisah Tak Terungkap Priscilla Beaulieu Presley , diberitahu Jurnal Harian :

Dia dibesarkan dalam suasana keluarga yang sangat luar biasa. Mereka memilih untuk berbohong kepadanya dan mengatakan bahawa dia (ayah tiri) adalah ayahnya. Kemudian, suatu hari dia menemui sebuah bagasi dengan gambar ayah kandungnya. Ia adalah saat yang sangat trauma untuknya.



Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Priscilla Presley (@priscillapresley) pada 10 Ogos 2017 jam 5:23 petang PDT

Pada masa Priscilla mengetahui rahsia keluarga

Ketika berusia 13 tahun, Priscilla tinggal bersama ibunya Ann Beaulieu dan Paul Beaulieu, lelaki yang dia sangka adalah ayahnya.



Suatu hari, dia mengasuh adik dan adiknya semasa ibu bapanya berada di pesta. Anak-anak tertidur dan Priscilla bosan, jadi dia pergi ke bilik tidur ibu bapanya. Seperti dia 'Memikirkan perkara' , dia tersandung pada batang lama yang belum pernah dia lihat sebelumnya.

BACA JUGA: Priscilla Presley Mengaku Elvis Sangat Menyukainya: 'Perkahwinan Kami Sangat Penting Bagi Dia'

Atas rasa ingin tahu, Priscilla membuka bagasi dan melihat gambar dan surat yang disembunyikan oleh ibu bapanya dengan teliti. Dia melihat surat dari ibunya kepada seorang lelaki bernama Jimmy dan balasannya kepadanya, dan gambar ibunya dengan lelaki yang tidak pernah dia lihat. Dalam satu gambar, Priscilla melihat lelaki dan ibu itu memegangnya, Finstad menulis dalam buku itu. Mereka kelihatan seperti keluarga! Priscilla melihat di belakang gambar dan melihat kata-kata yang ditulis oleh ibunya: 'Mama, Daddy, Priscilla.'

Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Priscilla Presley (@priscillapresley) pada 9 Okt 2016 jam 12:08 malam PDT

Priscilla berkata dalam buku itu:

Saya terus mencari lebih banyak gambar, dan mencari lebih banyak gambar, dan mencari sijil. Mencari hidup saya, anda tahu, di hadapan saya! Itu berbeza dengan yang saya tahu.

Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Priscilla Presley (@priscillapresley) pada 13 Mac 2016 jam 10:48 pagi PDT

(Pelakon Jack Nicholson sama terkejutnya ketika dia mengetahui kebenaran tentang kelahirannya dan identiti ibunya.)

Terkejut, Priscilla memanggil ibunya yang masih berada di pesta itu dan memintanya untuk pulang. Dia tidak sabar untuk mendengar keseluruhan kebenaran. Priscilla mengingatkan reaksi pertamanya terhadap penemuan tersebut:

Mula-mula anda menafikan ia adalah orang lain. Dan kemudian anda terkejut. Bahawa anda telah dikhianati. Bahawa seseorang telah membohongimu. Anda mempunyai banyak emosi berbeza yang memuncak. Saya berada dalam keadaan histeria.

Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Priscilla Presley (@priscillapresley) pada 24 Jul 2018 jam 12:32 pagi PDT

Ibu Priscilla bergegas pulang untuk menenangkannya. Dia tidak mempunyai pilihan selain menjelaskannya kepada anak perempuannya seperti itu: Ayah kandung Priscilla adalah juruterbang tentera laut bernama James Wagner. Dia sangat menyayangi Priscilla tetapi tidak lama dalam hidupnya; dia meninggal dalam nahas kapal terbang ketika dia masih bayi.

Ann bertemu dengan anak tiri Priscilla, Paul, beberapa tahun selepas suami pertamanya, James, meninggal. Paul memperlakukan Priscilla sebagai anaknya sendiri dan mengadopsinya secara sah setelah berkahwin dengan ibunya. Kalaulah ada lebih banyak ayah tiri seperti dia! (Hollywood memang mempunyai beberapa lelaki hebat ini, seperti Kurt Russel )

Priscilla sangat menyukai ayah tirinya

Walaupun sukar bagi Priscilla untuk memenuhi apa yang dia ketahui, dia mencintai Paul, lelaki yang membesarkannya dan merupakan bapa kepada saudara kandungnya. Dan dia terus memanggilnya 'ayah'.

Paul meninggal dunia pada Januari 2018, dan Priscilla menulis catatan menyentuh di Facebook setelah dia meninggal dunia.

Mereka masih mempunyai ikatan ayah-anak perempuan, dan penemuan Priscilla pada usia 13 tahun tidak dapat melepaskannya.

BACA JUGA: Priscilla Presley Meraikan Ulang Tahun ke-84 Elvis dengan Foto Menarik: 'Dia Akan Selalu Abadi!'

Jawatan Popular