Wanita Sweden Yakin Dia Anak Perempuan Sebenar Elvis Presley Dan Bahkan Berusaha Menuntut Harta Tanahnya



Aftonbladet dari Sweden mencetak wawancara dengan seorang wanita, yang percaya bahawa dia adalah anak perempuan sebenar legenda muzik, Elvis Presley.

Pada tahun 1999, dunia digoncang oleh tuntutan yang mengejutkan. The Aftonbladet Sweden mencetak wawancara dengan seorang wanita, yang percaya bahawa dia adalah anak perempuan sebenar legenda muzik, Elvis Presley.

Lisa Johansen menyatakan bahawa dia berusia 9 tahun ketika dia tiba di Gothenburg bersama Priscilla Presley pada tahun 1979, yang kemudian meninggalkannya di sana untuk 'alasan keselamatan'. Johansen seharusnya tinggal di Sweden secara rahsia sehingga berusia 25 tahun.





Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Priscilla Presley (@priscillapresley) pada 1 Februari 2019 jam 4:30 petang PST

Wanita itu mendakwa bahawa Lisa Marie Presley bukanlah anak perempuan Elvis yang sebenarnya, dia.



Adakah Lisa Marie adalah penipu?

Menurut Radar , Lisa Johansen mengatakan bahawa dia diganti setelah Raja Rock and Roll meninggal dunia dan dihantar ke Scandinavia.

Lihat catatan ini di Instagram

Satu jawatan yang dikongsi oleh Lisa Marie Presley (@lisa_mariepresley) pada 14 Jun 2017 pada 5:52 pagi PDT



Ketika dia dibesarkan di negeri yang jauh, Lisa Marie seharusnya menggantikannya dan menjadi terkenal di mata orang ramai sebagai anak perempuan Elvis.

Lihat catatan ini di Instagram

Satu jawatan yang dikongsi oleh Lisa Marie Presley (@lisa_mariepresley) pada 22 Mei 2017 jam 4:12 petang PDT

Walaupun keluarga Presley memanggilnya 'khayalan', Johansen melakukan perjalanan rahsia ke Graceland untuk menghormati 'ayahnya' yang sakit.

Seorang saksi mata mendakwa bahawa Lisa kelihatan sangat emosional dan terharu ketika meletakkan bunga di kuburnya.

Buku skandal dan tuntutan mahkamah

Pada tahun 1998, Lisa Johansen menulis memoir skandal yang bertajuk Saya, Lisa Marie: Kisah Benar Anak Perempuan Sebenar Elvis Presley , di mana dia mendakwa kepada seluruh dunia bahawa dia adalah anak perempuan Elvis yang sebenarnya. Kemudian, dia berusaha untuk menuntut harta tanah Presley dengan harga $ 130 juta untuk 'tekanan emosi', dengan mengatakan bahawa Lisa Marie mencuri identitinya untuk mengelakkan Johansen mendapat warisan yang sah.

Namun, berita mengejutkan itu menjadi sejuk setelah Johansen enggan membuktikan kata-katanya dengan mengambil ujian DNA, yang menyebabkan dia digugat oleh penerbitnya.

Sudah tentu, tidak ada cara lain untuk mengetahui kebenaran daripada mengambil ujian genetik. Walaupun begitu, Lisa Johansen masih mendakwa bahawa peristiwa yang dijelaskan dalam buku ini adalah benar dan bahawa dia telah diganggu oleh keluarga Presley setelah kematian ayahnya.

Selebriti
Jawatan Popular