'Potongan Hati Anda Baru Akan Selamanya': Bruno Mars Tidak Dapat Mengatasi Kehilangan Ibunya Kerana Aneurisma Otak



Tidak banyak yang anda tahu mengenai kewarganegaraan Bruno Mars yang mengagumkan, terima kasih kepada ibu bapanya. Walaupun dia dekat dengan ibu dan ayahnya, ibu Bruno meninggal dunia secara tragis. Ketahui lebih lanjut mengenai kehidupan penyanyi itu!

Bruno Mars , dilahirkan Peter Gene Hernandez, telah menjadi sangat popular, setelah mendapat pengiktirafan dan kemuliaan global. Namun, kehidupan peribadinya tidak begitu baik, kerana ibunya meninggal dunia secara tragis akibat aneurisma otak pada tahun 2013.

Kewarganegaraan Bruno Mar cukup mengagumkan, kerana dia adalah bangsa campuran. Ayahnya adalah separuh Puerto Rico dan separuh keturunan Yahudi Ashkenazi (dari Ukraine dan Hungary). Ibunya berhijrah dari Filipina ke Hawaii pada masa kanak-kanak dan berasal dari keturunan Filipina dan Sepanyol.

Seorang wakil Mars memberitahu CNN bahawa ibunya yang tersayang, Bernadette Hernandez, meninggal pada usia 55 tahun di Honolulu, Hawaii. Bagaimana Bruno mengambil berita sedemikian?





Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Bruno Mars (@brunomars) pada 25 Jun 2017 jam 7:24 malam PDT

Ibu Bruno Mars

Penyanyi pemenang Grammy membuka mulut tentang kehilangan ibunya, Bernadette Hernandez, kerana aneurisme otak di ke Bahasa Latin temu ramah . Kehidupan Bruno Mars tidak sama sejak kematian ibunya, setelah mengubah perspektifnya.



Hidup saya sudah berubah. Dia lebih daripada muzik saya. Sekiranya saya dapat memperdagangkan muzik untuk mendapatkannya kembali, saya akan. Saya selalu mendengarnya berkata, 'Terus dan terus melakukannya.'



Kehilangan Bernadette, yang tampil dengan anaknya ketika dia masih kecil, mengajar Bruno untuk menghargai keluarga lebih dari segalanya. Bercakap dengan Bahasa Latin , penyanyi-penulis lagu menambah:

Anda hanya perlu tahu bahawa dia bersama saya ke mana sahaja saya pergi. Ini sesuatu yang tidak dapat anda bayangkan - keperitan dan perkara yang anda teruskan: 'Saya harap saya akan melakukan ini atau mengatakan ini.' Anda hanya perlu melihat kehidupan secara berbeza. Ini menunjukkan kepada anda betapa pentingnya kehidupan. Tiada perkara lain yang penting di dunia ini, melainkan keluarga dan orang tersayang.

Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Bruno Mars (@brunomars) pada 12 Mei 2019 pada 1:51 petang PDT

Millenium Post memaparkan salah satu wawancara penyanyi itu, yang menunjukkan kesakitannya:

Hingga hari ini, saya tidak tahu bagaimana mengatasinya. Sekeping hati anda hilang selama-lamanya. Saya tidak tahu bagaimana untuk membincangkannya dengan anda. Ia adalah mimpi ngeri. Ini benar-benar mimpi buruk. Orang miskin harus memulakan lawatan tiga minggu kemudian, dan dia tidak tahu apa yang harus dilakukan.

Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Bruno Mars (@brunomars) pada 21 Ogos 2016 jam 3:06 petang PDT

Kesedihan dan kesakitan sangat teruk, tetapi dia tahu bahawa ibunya tidak mahu anaknya berhenti. Dia memberitahu Batu yang berguling pada tahun 2016:

Saya tidak tahu nak buat apa. Tidak ada yang boleh anda lakukan. Anda hanya bermain bola mata dan mata anda setiap hari. Saya akan berdoa dan bertanya, 'Apa yang anda mahu saya lakukan?' Dan saya rasa apa yang dia mahu saya lakukan adalah terus berjalan. Dia tidak mahu saya berhenti.

The Sihir 24K penyanyi juga memberi penghargaan kepada arwah ibunya kerana mengajarnya bagaimana mengasihi dan memperlakukan seorang wanita dengan sewajarnya.

Siapa bapa Bruno Mars?

Ibu bapa Bruno Mars menanamkan rasa muzik dalam dirinya pada usia yang sangat muda. Ayahnya, Peter Hernandez, bertemu dengan isterinya Bernadette semasa membuat persembahan bersama dalam sebuah persembahan. Ibu Bruno Mars adalah seorang penari hula, sedangkan ayahnya adalah seorang perkusi. Dia didedahkan :

Ayah saya seorang pemuzik dan ibu saya seorang penyanyi. Ayah saya berasal dari Brooklyn, dan dia adalah seorang perkusi Latin, jadi saya selalu mempunyai alat di rumah.

Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Bruno Mars (@brunomars) pada 4 Sep 2016 jam 8:04 malam PDT

Bruno Mars dengan sedih kehilangan ibunya, dan tidak diketahui apa hubungannya dengan ayahnya, tetapi terbukti betapa baik dan baiknya dia. Mudah-mudahan, dia dapat menanamkan kesopanan, kebijaksanaan, dan cinta yang sama kepada anak-anaknya suatu hari nanti.

Selebriti Kematian Selebriti Keluarga Kesihatan Keluarga
Jawatan Popular